Een rasorganisator! Zo kun je deze bruid wel noemen. Ze had alles al geregeld. De locatie, fotograaf, spelletjes, cadeautjes voor de gasten, decoratie, paraplu’s.. niets waar ze niet aan had gedacht! Het liefst hield ze op de dag zelf ook alles nog in eigen hand maar daar kwam ze toch nog net op tijd van terug. De druk(te) werd haar net te veel dus schakelde ze metSUUS in.
Onze kennismaking vond online plaats vanwege de lange afstand tussen ons. Later zagen wij elkaar op de locatie van de bruiloft: de Kloveniersdoelen. Waarna we gelijk even met de locatiemanager samen konden zitten. Samen zorgenden we voor een draaiboek met alles goed uitgestippeld in een tijdlijn en met alle benodigde gegevens. Verder was het mijn taak om op de dag zelf te zorgen dat alles op de juiste plaats en op het juiste tijdstip klaar stond! Appeltje eitje!
Ik mocht samenwerken met super fijne collega’s uit de trouwbranche en gezellig personeel van de locaties: het Stadhuis Middelburg en de Kloveniersdoelen in dezelfde stad. Beide locaties toverden we op tot Peaky Blinders achtig settings. Het toffe was dat echt alle gasten super hun best hadden gedaan om in dit zelfde thema gekleed te komen; jaren zestig petjes, gillettes, veren en paillettes. De tafelbloemen met de kleuren oud roze en rood, de whiskey flessen, een oude typemachine als gastenboek en de polaroid camera’s maakten het af!


