portfolio van SUUS

img12

Marije & Rick

Marije & Rick

img12

Veerle & Da...

Veerle & Daniel

img12

Styled Shoot | A...

Styled Shoot | Annelie & Albert

img12

Wedding Meetup Z...

Wedding Meetup Zeeland #2

Wedding Meetup Zeeland #2

1 november werden 24 deelnemers ontvangen in ZAAL bij Katoen.

Deze nieuwe zaal, ook geschikt voor bedrijfsevenementen en bruiloften, opende een week eerder haar deuren. Taarten van Heidi had heerlijke donuts gemaakt, die prachtig hingen op de donutwall van metSUUS. Nadat iedere leverancier zich had voorgesteld (door middel van de kletspot), startte Jody Hoogendoorn van Pinacademie haar workshop Pinterest Marketing. Onder het genot van hapjes en drankjes werd de middag afgesloten. Er ontstonden vele leuke gesprekken en de visitekaartjes werden uitbundig uitgedeeld. Iedere deelnemer ontving leuke goodies van onder andere Bruidmagazine en  Handmade Heaven.

Foto’s gemaakt door Josegrafie

img12

Wedding Meetup Z...

Wedding Meetup Zeeland #1

24 mei vond de eerst editie van wedding meetup zeeland plaats in het badpaviljoen domburg.

20 aanwezigen kregen bij aankomst koffie of thee met een heerlijk taartje van Pieindustry. Gastsprekers Esther en Robin van Te Leuk Trouwen gaven, aan de 20 aanwezige deelnemers, een lezing over hun concepten en de trouwtrends van 2018. Roos de Haan van Social me crazy vertelde in haar lezing meer over Instagram en hoe je dit social media kanaal het beste kan gebruiken. Na de lezing vond er een gezamenlijke lunch plaats.

Foto’s gemaakt door Gianni Tahitu

img12

Styled Shoot | N...

Joran Looij N&N

Styled Shoot | Nicki & Niek

img12

Lexje & Arno

Lexje & Arno

img12

Natascha & ...

Natascha & Dirk-Jan

Een trouwauto of een ceremoniemeester? Dat was de afweging die Natascha en Dirk-Jan nog moesten maken. Ze zeiden (op 30 december 2017) Ja! tegen mij en reden in hun eigen auto, prachtig versierd door een boeket in hartvorm.

Tijdens ons kenningsmakingsgesprek bleek al snel dat Natascha super goed wist wat zij wilde en daarbij wel wat hulp kon gebruiken. Dirk-Jan vond alles wel best en hield de begroting goed in de gaten 😉 Op deze begroting stond een trouwauto maar geen ceremoniemeester. Aan het einde van het gesprek kwam hij tot de conclusie : “Ik denk dat het toch wel handig is als jij ons helpt zodat we goed ontspannen zijn op de dag zelf.” Dus die trouwauto werd van de begroting geschrapt.

De voorbereidingen

In de periode naar de bruiloft toe hebben we samen het draaiboek samengesteld. Natascha en Dirk-Jan mailden mij alle afspraken en contactgegevens van de leveranciers en ik zette dit in een gedetailleerde tijdsplanning. Samen hebben de puzzel aan alle logistieke issues opgelost en een club aan fijne en professionele leveranciers samengesteld.

Hoe de dag begon

Hun dag begon met een ontmoeting bij hen thuis, waarna ze naar Strandpaviljoen Het Halve Maentje te Breskens reden. Fotograaf Monique Bonnema volgde hen op de voet. Alle gasten hadden zich al verzameld op het strandpaviljoen en verwelkomde het bruidspaar met een luid applaus. Samen gingen ze aan tafel voor een heerlijke ‘sharing lunch’. Een combinatie van divers belegde broodjes en heerlijke soepen.

Helaas konden we één wens niet vervullen..

De ceremonie op het strand! Een grote wens van Natascha. Maar helaas zat het weer niet mee. Tot 20 minuten voorafgaand aan de ceremonie twijfelden we of het buiten door kon gaan, maar de wind stak op en de het bruidspaar gaf zelf aan om liever binnen te blijven. Samen met het aanwezige personeel hebben we de stoelen opgesteld, de muziekinstallatie op de juiste plaats gezet en alles mooi aangekleed. Met het uitzicht op de zee en een prachtig strand, was de entourage erg mooi!
Tijdens de ceremonie stonden we stil bij het missen van de vader van Natascha. Nog voor de officiële trouwgeloften werden er  twee ballonnen opgelaten voor hem. Een emotioneel moment voor beide families.
Na de ceremonie werd de taart (met een prachtige, op maat gemaakte taart topper) aangesneden en genoten van een glas bubbels.

Ceremoniemeester metSUUS
En het werd nog lang onrustig in Terneuzen

De gasten werden aan het einde van de middag verwacht bij BBQ Restaurant ’t Vijverhof in Terneuzen. Als ceremoniemeester ben ik eerder naar deze locatie gegaan, om te zorgen dat ook deze locatie prachtig versierd werd en helemaal klaar stond. Dit restaurant is geliefd bij het bruidspaar, vanwege hun heerlijke bbq gerechten en fruitige toetjes! Mijn verwachtingen waren hoog na alle verhalen voordien. Deze werden waargemaakt, iedereen heeft heerlijk gesmuld. De eerste avondgasten arriveerden alweer snel (iedereen zat nog lekker uit te buiken) waarna het feest startte rond 21.00 uur met een opzwepende openingsdans! De spanning van het bruidspaar viel zichtbaar van de schouders af en ze genoten van alle liefde die ze kregen.

Nadien stuurde Natasha & Dirk-Jan dit lieve berichtje:
Suus, je bent een topper! Wat waren wij blij met jou als onze ceremoniemeester.

Binnen een half jaar heb ik een super mooie band opgebouwd met dit lieve bruidspaar. Zij straalden vertrouwen en warmte uit en waren nadien erg dankbaar. We hebben in november samen het fotoalbum gekeken en gelachen om alle gekke momenten van de dag! Want ja, met dit prachtige stel kun je ontzettend veel lachen!

Wil je meer weten over mijn diensten als weddingplanner en ceremoniemeester? Klik maar! 

Nieuwsgierig naar een andere bruiloft? Klik!

img12

Zsofia & Ties

Bruiloft Zsofia & Ties

Zsofia & Ties

Zsofia & Ties trouwden met elkaar op 7 oktober 2017. Een bijzondere Zeeuwse bruiloft in Veere met een luxe diner en een feestelijke afsluiting in Kaapduin te Dishoek.

Ze kenden elkaar op deze dag één jaar. Beide woonachtig in Zwitserland, maar Zsofia is geboren in Hongarije en Ties in Nijmegen. Waarom ze trouwen in Zeeland? Omdat ze Veere goed kennen, hij haar hier ten huwelijk heeft gevraagd en ze de kust prachtig vinden!

Bruiloft Zsofia & Ties - Zee
Bas Driessen Photography
Eerste kennismaking via Skype

Ons contact verliep voornamelijk via Skype en Whtatsapp intensief en allemaal in het Engels. Al snel wist ik wat zij belangrijk vonden, welke setting en sfeer ze mooi vonden en hoe de gastenlijst er uit zag. Doordat de families elkaar niet goed kenden en het gezelschap uit 8 verschillende landen kwam, was het belangrijk hier constant rekening mee te houden. Ook moesten er hotels geregeld worden voor alle gasten!

Starten met een lunch bij de Werf

Hoe het programma van de bruiloft er uit zag? Vrijdag 6 oktober vond er een ‘Rehearsel Diner’ plaats waar de twee families elkaar leerden kennen. Zaterdag 7 oktober ben ik als ceremoniemeester gestart met het stylen van De Werf. Hier ontving Ties alle gasten en nuttigden ze 4 kleine gerechtjes als lunch. Ondertussen heb ik het stadhuis Veere gereed gemaakt, waar Zosfia en Ties om 14.00 uur trouwden.

Bruiloft Ties & Zsofia 12
Bas Driessen Photography

Om 15.00 uur kwam het bruidspaar, omringd door familie en vele rozenblaadjes, weer samen bij de Werf. Hier werd de taart (van Zoet Goed Taarten) aangesneden en vloeide de champagne rijkelijk. Op dit moment ben ik naar Kaapduin gereden, waar mijn twee medewerkers al bezig waren. Zij zorgden voor de juist tafelsetting, hingen zo’n 30 lampionnen op en gaven de toffe lichtletters een plekje. Net als bij de Werf en in het Stadhuis Veere stonden hier de prachtige boeketten en tafelbloemen van Joeke Verhoeven Floral Design.

De avond werd feestelijk afgesloten in Kaapduin

Het bruidspaar vertrok om 17.00 uur met alle gasten, naar Kaapduin te Dishoek. Daar werden ze welkom geheten met wijn een een heerlijke ‘Gin Tonic oester’. Na enkele lekkere bites startte het diner, waarna het feest op gang kwam tot de late uurtjes. Met polaroid foto’s, muziek van UWDJ.nl, goede wijnen, bitterballen en veel liefde! Bij aankomst in het hotel, vonden alle gasten een ‘Thank You Bag’ op hun kamer met veel lekkers.

Bas Driessen Photography heeft prachtige foto’s gemaakt van deze bijzondere bruiloft.

Wil je meer weten over mijn diensten als weddingplanner en ceremoniemeester? Klik maar! 

Nieuwsgierig naar een andere bruiloft? Klik!

img12

Lotte & Mar...

Lotte & Martijn

Lotte & Martijn

Op 1 september 2017  was ik de ceremoniemeester van Lotte & Martijn.

Na een mooie ontmoeting bij hen thuis, trouwden zij in het Stadhuis van Hulst. Daarna reden zij en de daggasten naar de Boekanier in Nieuwvliet-Bath. Na een familie fotoshoot in de duinen met Saskia van der Eijk, vond er een korte receptie plaats. Dit werd vervolgd door het diner met leuke speeches.

De avondgasten werden om 21.00 uur ontvangen en direct starte DJ Vizzy het feest op! Om 01.00 uur vertrok het bruidspaar naar het hotel, waarna de gasten volgden.

Lieve woorden van Lotte & Martijn:
“Wij hebben Suus gevraagd als ceremoniemeester voor onze receptie, diner en trouwfeest, waarbij telkens alles tot in de puntjes en volgens afspraak (of beter) geregeld was. Vooraf hebben we hiervoor samen een draaiboek opgesteld, een ideale houvast voor zowel ons als Suus. Daarin werd duidelijk afgesproken wat we van Suus verwachten, zo was de feestlocatie prachtig aangekleed naar onze wensen en achteraf ook weer opgeruimd zodat we daar geen omkijken meer naar hadden.
De gehele dag werd de planning opgevolgd en doorlopen, waardoor we als trouwkoppel volledig konden richten op elkaar en de gasten. Daarnaast konden ook alle gasten met volle teugen genieten van de dag, wat voor ons een van de redenen was om voor een externe weddingplanner/ceremoniemeester te kiezen. Tevens kwam de kennis en ervaring van Suus als eventplanner enorm goed van pas bij het organiseren van onze trouwdag.
Suus denkt mee en zit vol creativiteit, waardoor we de puntjes op de i konden zetten wat aankleding en dagplanning betreft.”

Kortom: wij kunnen Suus aan iedereen met een trouw op komst van harte aanbevelen; het maakt deze toch al drukke dag zo ontzettend fijn en zorgeloos. Suus, dankjewel!

Foto’s door Saskia van der Eijk

Ik wil meer weten over de diensten van metSUUS Weddingplanner en ceremoniemeester!

Nieuwsgierig naar een andere bruiloft? Klik!

img12

Hanna & Jel...

Hanna & Jelmer

Hanna & Jelmer trouwden op 26 augustus 2017 met 100 internationale gasten in Burg Haamstede. Ver weg van hun woonplaats Amsterdam!

videocredits: Robin van der Maaren Film & Video

De ceremonie, het diner én het feest vonden alle drie op bij de Schouwse Boer plaats! De catering werd door een tiental gasten verzorgd en de Jazzy Rabbits speelde heerlijke jazz muziek. Er was geen taart maar een koekjesbuffet en de gasten mochten zelf hun biertjes tappen en dranken inschenken.

Door de verschillende momenten op één locatie was het mijn taak om alles in goede banen te leiden. Het belangrijkste: elke locatie op het juiste moment klaar te hebben. Nadat ik alle stoelen, kleden, kussens en windmolens had geplaatst achter in de tuin, verhuisden de gasten van terras naar de ceremonie. Na een mooi bellenblaas moment en de felicitaties vetrok het gehele gezelschap naar het strand. Op dat moment kon ik de dinertafels, samen met mijn medewerkers, gereed maken! Tijdens het diner werd de binnenlocatie omgebouwd tot feestzaal. Toen iedereen lekker aan het dansen was, konden de twee lange dinertafels weer worden opgeruimd!

Om 01.00 uur moest het stil zijn op de locatie, dus heeft het bruidspaar de toen nog aanwezige gasten meegenomen naar het strand voor kampvuurliedjes.

Een Berichtje van Hanna & Jelmer
“De communicatie verliep vooral via e-mail, waarbij Suus alle ontwikkelingen steeds puntsgewijs voor ons op een rij zette. Suus heeft een groot netwerk en iedere keer als we iets nodig hadden, kende zij wel iemand die daarvoor kon zorgen. We wilden een heel persoonlijk feest geven op basis van zelfvoorziening. Suus kon goed inschatten welke activiteiten we zelf met onze vrienden konden voorbereiden en voor welke activiteiten extra hulp nodig was.
Op de dag zelf hadden we alle vertrouwen in Suus en zijn we alleen maar met elkaar en onze gasten bezig geweest. Er waren veel gasten die verschillende talen spraken en ons hielpen in de keuken en bij de op- en afbouw. Suus wist op een ontspannen en efficiente manier alles te regelen en was de perfecte persoon om onze ideeën uit te voeren. We hadden nooit zo’n ontspannen dag gehad zonder de hulp van Suus.”

Klik hier om meer weten te komen over de diensten van metSUUS Weddingplanner en ceremoniemeester!

Nieuwsgierig naar een andere bruiloft? Klik!

img12

Meet Me Events

MM

Meet Me Events

Ondersteuning bij het organiseren van verschillende events.

Onder andere:

september 2016 en 2017
◊ Festival Zoute Neuzen – Stadsfestival Terneuzen | circa 10000 bezoekers
> organisatie en coördinatie foodtrucks, vrijwilligers en randprogrammering

augustus 2018
◊ Camping de Dikke Toren – Stadsevenement Zierikzee | circa 1000 bezoekers
> organisatie & coördinatie

september 2018
◊ Bank Giro Loterij open dagen Zeeuws Museum | 950 bezoekers
> organisatie & coördinatie

◊ Yellow Pop – Personeels feest | 500 genodigden
> organisatie & coördinatie randprogrammering

◊ Zeeuwse Onderwijs Dag – Congres | 250 deelnemers
> coördinatie hostesses

img12

Restaurant Dekx

Logo Restaurant Dekx

Restaurant Dekx

In de periode van juli tot en met september 2017 ondersteunde metSUUS Restaurant Dekx te Kortgene als freelance gastvrouw.

Als gastvrouw zorgde ik ervoor dat de gasten heerlijk konden loungen en dineren op het mooie terras en in het nieuwe restaurant. Gasten kunnen bij restaurant Dekx kiezen voor een hamburger of sliptongetjes, maar ook voor kreeft, oesters en heerlijk vers rundvlees. Ik vond het heerlijk om met de gasten te kletsen, hun tevredenheid van hun gezicht te lezen en iedereen op een vriendelijke wijze te bedienen.

Neem eens een kijkje op http://www.dekx.nu en reserveer!

Als freelancer is metSUUS parttime beschikbaar voor restaurants en cateringbedrijven.

 

Restaurant Dekx
Restaurant Dekx

Klik hier voor meer informatie over de freelance diensten metSUUS.

 

img12

1 Night Events

1 Night Events

img12

Kunstbende

Kunstbende Zeeland

Kunstbende

Kunstbende Zeeland 2015

In november 2015 startte de werving van jongeren voor de wedstrijd Kunstbende. Kunstbende is een talenten wedstrijd voor jongeren tussen de 13 en 18 jaar. Zij kunnen meedoen in acht categorieën: Muziek, Film, Dans, Theater, Taal, DJ, Expo en Fashion. Per provincie wordt er een voorronde georganiseerd, waarna de winnaars optreden tijdens de landelijke finale. metSUUS was verantwoordelijk voor de gehele organisatie van Kunstbende Zeeland. De voorronde vond plaats op 17 april 2016 in het CCXL Theater te Vlissingen.

Takenpakket van metSUUS

Het takenpakket voor de werving bestond uit:
Het ontwikkelen en uitvoeren van promotieacties
Het geven van klassenpresentaties
Het organiseren van workshops en masterclasses
De gehele social media marketing.

Na de werving waren de taken gericht op de productie van de voorronde:
Het opstellen van draaiboeken
Het werven van juryleden en presentatoren
Vrijwilligers werven en informeren
Prijzenpakketten samenstellen a.h.v. sponsoren
De gehele planning en logistiek die aan de productie verbonden is.

Kunstbende 2016

In november 2016 is metSUUS weer gestart met een nieuwe editie. Haar verantwoordelijkheden liggen naast het takenpakket zoals in 2015/2016, nu ook bij de financiële afhandeling en de aansturing van een stagiaire. De focus ligt dit jaar op een goede marketing met de juiste lay-out. Dit moet de naamsbekendheid verbeteren en het aantal deelnemers doen stijgen. De volgende voorronde staat gepland op 9 april in het Scheldetheater in Terneuzen.

Meer informatie

Ieder jaar staan er circa 120 jonge deelnemers, verdeeld onder 60 acts, op drie podia (muziekpodium, expositie ruimte en theaterzaal). Er helpen tijdens de voorronde circa twintig vrijwilligers en 24 juryleden mee. De jonge creatieve deelnemers kunnen grote prijzen winnen, zoals podia ervaring bij Fashion Week Amsterdam, Mysteryland of Oeral.

Op www.kunstbende.nl en www.facebook.com/kunstbendezeeland lees je meer over dit project, alle activiteiten die worden georganiseerd en zie je alle eindresultaten van dit project wat metSUUS met veel passie en enthousiasme organiseert in opdracht van ZB Planbureau & Bibliotheek van Zeeland. Zij is de opdrachtgever van metSUUS en is de eindproducent van Kunstbende Zeeland.

Terug naar de homepagina

 

 

img12

N8 van de N8

N8 van de N8

Ondersteuning van het bestuur